A |
A |
A |
A |
A |
TOP NEWS |
0
|
31
|
|
0
|
22
|
|
0
|
30
|
|
0
|
27
|
|
0
|
56
|
|
0
|
31
|
Daily poll
|
Веб координатор: Л.ГОНЧИГСУМЛАА | 121 | |||||
|
Веб координатор: Л.ГОНЧИГСУМЛАА | 121 | |
|
“App Review Mongolia” багийн залуус Монголд технологийн стартапуудыг сонгон бизнесийн амьдрах чадвар, маркетинг, ажиллагаа, харилцагчийн үйлчилгээ гэх мэт 4 гол бүлгийн 14 дэд сэдвээр шүүмж бичиж эхэлжээ.
Энэ удаад эрүүл мэндийн даатгалын бүтээгдэхүүнтэй даатгалын компаниудыг нэг дор нэгтгэсэн гар утасны аппликэйшн болох Insur-ийг сонгосон байна. Тэдний энэхүү шүүмж нь Монголын стартап компаниудыг шүүмжлэх зорилгогүй бөгөөд тухайн байгууллага гаднаасаа хэрхэн харагдаж буйг нээх зорилготой юм.
I. БИЗНЕСИЙН АМЬРАХ ЧАДВАР (Viability)
Insur App нь эрүүл мэндийн даатгалын бүтээгдэхүүнтэй даатгалын компаниудыг нэг дор нэгтгэсэн мобайл аппликэйшн юм. Инсурын зүгээс аль нэгэн даатгалын компанид давуу эрх олгохгүй ба даатгалын бүтээгдэхүүнтэй компаниуд өөрсдийн давуу талаараа өөр хоорондоо өрсөлдөнө. Хэрэглэгч талаасаа зөвхөн мөнгөөр гэлгүй хэрэглээнээс цугларсан бонус оноогоороо даатгагдах боломжтой гэдэг нь давуу талтай. Гэхдээ одоогийн байдлаар Candy-ээс бусад пойнтуудаар (Upoint, Redpoint гм) дансаа цэнэглэх боломжгүй байна.
Бизнес моделийн хувьд хэрэглэгчийн төлбөр төлөх хэлбэр нь subscription model мэт харагдах боловч сонирхогч талуудын хэрэгцээг дунд нь хангаж буй учраас peer-to-peer модель гэвэл илүү тохиромжтой (Ижил бизнес модельтой гадны үйлчилгээ: HyreCar). Мөнгө олж буй модель нь даатгалын компаниас борлуулалтын хувь авах хэлбэрээр явдаг.
II. МАРКЕТИНГ, III. АЖИЛЛАГАА хэсгүүдийн шүүмжийг бүтэн хувилбараар татан авч үзнэ үү. (format .pdf)
IV. ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ЧАНАР
Пүрэв гараг
Баасан гараг
Даваа гараг
Даатгалын компаниас залган даатгалыг баталгаажуулан цахим шуудан болон аппликэйшнийн нотификэйшнээр баталгаажсаныг мэдэгдсэн.
Ийнхүү ажлын 3 өдөрт багтаан хэрэглэгчийн асуудлыг бүрэн шийдсэн учраас үйлчилгээний чанар сайн, Insur App, даатгалын компани хоёрын уялдаа холбоог сайн гэж дүгнэлээ.
Ерөнхий үнэлгээ | Бизнес модель | Маркетинг | Ажиллагаа | Үйлчилгээний чанар |
Мөнгө олох модель болон тэр нь ашигтай, ирээдүйтэй, хөгжүүлэх боломжтой эсэх | Маркетингийн стратеги, копиврайт, арт дирекшний анхан шатны шинжилгээ | Функц, тэдгээрийн найдвартай ажиллага, хэрэглэхэд хялбар байдал болон эцсийн үйлдлийг хийлгэхэд хөтлөх UX/UI. | Үйлчилгээг эцсийн байдлаар авах, авахад учрах саад тотгор, хугацаа, харилцагчийн үйлчилгээ | |
73.75 | 85 | 65 | 60 | 85 |
ЗӨВЛӨГӨӨ
1. Шинэ хэрэглэгч анх бүртгүүлэх, нэвтрэхэд цөөхөн хэдэн асуулга асууж, динамик байдлаар даатгалын багц, даатгагч байгууллагыг санал болгодог байвал илүү олон хүн даатгуулах болов уу.
2. Санал болгосон багц, байгууллагыг харин бусадтай нь хамгийн чухал үзүүлэлтүүдээр харьцуулдаг/эрэмбэлдэг байх шаардлагатай. Жишээ нь: Нөхөн олговрын дүнгээр эрэмбэлэх гэх мэт.
3. Анх USP (unique selling proposition) болгон зарлаж байсан бонус оноогоороо даатгалаа төлөх концепт нь одоо хүртэл бүрэн утгаараа хэрэгжээгүй байгаа нь хэрэглэгчдийг хуурсан мэт мэдрэмжийг төрүүлсээр байна. Энэ асуудалд ил тод байж, хөгжүүлэлт ямар шатандаа явааг хэрэглэгчдэдээ дуулгаж байх ёстой.
4. Даатгуулсан хэрэглэгчдэд зориулсан үйл ажиллагаа, амьдралын хэв маягт зохицсон, өдөр бүрийн хэрэглээнд нийцсэн нэмэлт функциудыг оруулж өгөх шаардлагатай. Тэгэхгүй бол сар бүр даатгал руу мөнгө/оноо шилжүүлдэг л аппликэйшн болж хувирч байна.
Бүтэн шүүмжийг энд дарж татаж авна уу.
TAGS |
#Business |
Холбоотой санал болгох мэдээ
|
TOP NEWS |
0
|
31
|
|
0
|
22
|
|
0
|
30
|
|
0
|
27
|
|
0
|
56
|
|
0
|
31
|
Daily poll
|